bar

štvrtok 24. mája 2012

Séria Hellraiser

Keď som bol ešte menši videl som prvý a na dlhý čas aj posledný film z tejto série. Bol to Hellraiser 4, film kde nekonečné zlo malo svoju viac menej ľudskú tvár ma hneď chytil. Pinhead bol a je unikátny, nezabíjal len tak a málokedy sám. V podstate sa s ním dalo pokecať teda ak vám nevadí byť na konci rozhovoru roztrhaný.



Hellraiser 4 vysvetľoval vznik tajomnej kocky, ktorá otvára bránu do pekla a späť, ako aj jej zánik spolu s Pinhead. Nehľadal som teda ďalšie filmy, nemal som dôvod... Iba náhodou som natrafil na túto geniálnu sériu a zistil že má až 8 filmov. Prve dva som preskočil, čo sa chystám čoskoro napraviť. Tretí film som si pozrel a zistil, že zrovna ten nadväzuje na predošlé. Nebol nejak extra super ale ušiel, je to iný druh hororu ako napríklad Alien. Nasledoval 5. film v poradí, ktorý prerušil pôvodný štýl série.

Filmy doposiaľ mali v sebe viacej akcie a viacej Pinhead-u, tie ktoré nasledovali rozprávali príbehy jednotlivcov či skupinky. Niekto sa dostal do kontaktu s kockou a zaplatil za to... Pinhead potom vystupoval skorej na záver aby si zobral čo je jeho. Posledné dva filmy boli už tak trochu odveci ale v porovnaní s inými novinkami ktoré som nedávno videl stále slušne obstál.

Vo filmoch od päťky si nikdy nemôžete byť istý či práve snívate a či to čo vidíte je pravda, nakoniec sa môžete aj zblázniť. Trochu mi vadilo ako sa Pinhead zjemnil, nie je už taký brutálny ale necháva svoje obete žiť či pracovať pre neho (nakoniec aj tak dostane čo chce). V každom filme pretrváva kocka ako tajomná hračka či hádanka, ktorú by ste neradi vylúštili.

Filmy odporúčam, môžete začať hociktorým, hlavne ak vás tie dnešné moc nebavia.
Niektoré filmy sú celé voľne na youtube, no kvalita je miestami dosť mizerná.


Na záver si užite najlepšie hlášky:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára