bar

sobota 5. mája 2012

Snakes on a plane

Nedávno som sa rozhodol pozrieť si túto klasiku, ktorú som mylne kategorizoval ako Béčkový film.
Ani neviem kvôli čomu som získal takú negatívnu predstavu o tomto filme, možno je to kritikou ktorú som niekde prečítal a možno som si pomyslel že takýto koncept je jednoducho primitívny.

V každom prípade v čase keď sa musíte učiť na štátnice je aj sledovanie bielej steny za chrbtom zaujímavé a tak som filmu dal šancu. Neoľutoval som. Film sa začína celkom klasicky, nevinný týpek sleduje mafiánsku popravu a stane sa tak terčom číslo jedna. To vie aj špeciálny agent v podaní Samuel L. Jacksona a tak ho stráži ako oko v hlave. Týpek má teda šťastie a mafiáni k nemu nemajú dostup. Všetko sa samozrejme mení v čase letu keď sa majú dostať na súd.



Mafián siaha do ríše fantázie a vymyslí plán ako dostať hady spolu s feromónmi na lietadlo. Začína sa útok-panika-vytriezvenie a plán ako prežiť. Keď kobra poštípe malého chlapca je jasné že na rade môže byť hocikto. Ľudia na lietadle reagujú celkom reálne, fakt som od filmu čakal niečo horšie. Nakoniec som sa dočkal aj niektorých trapných scénok ako milostný akt na záchode, ktorý samozrejme preruší jeden z prvých útokov hadov alebo ďalší útok znovu na záchode a to nikde inde ako na penis :-D (áno dobre čítate). Také scény mi zvyčajne hovoria že si autori inak na zaujímavý film netrúfajú. Bolo to aj tak napínavé a film odporúčam ďalej. Enjoy.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára