bar

pondelok 2. apríla 2012

Ghost Rider Spirit Of Vengeance, slabota



Prvý film Ghost Rider mi prišiel ešte celkom v pohode, je to síce trochu odveci dej ale bolo to ok. Pokračovanie je už klasický Béčkový film. Zlé a nedomyslené efekty a k tomu triviálny dej. Mal som pocit ako keby som niečo také videl už x krát. Animácie premeny mi prišli ako z pred mnohých rokov a príliš gíčovité. Ja neviem, nenapadlo autorov nič lepšie ?

No ok, takže čo sa deje? Jazdec sa snaží dostať ďaleko od svojho pôvodného života no ako inak potrebujeme ho. Konkrétne malý chlapec vytvorený za účelom hostenie diabla keďže normálne ľudské telo veľa neznesie. Hrdina teda jazdec sa rozhodne pomôcť s tým že potom ho zbavia toho démona ktorého nesie v sebe. Dozvieme sa tiež že ten démon bol pôvodne anjel (už sa dá niečo tušiť).

Jazdec v polke filmu vyhrá a dostane dieťa do bezpečia. V čase keď on stráca svoje schopnosti hlavný prisluhovač diabla nejaké získa.

Nechcem ďalej hovoriť aj keď nič nepredvídateľné sa neudialo.



2 komentáre:

  1. Ešte som od nikoho nepočul o tomto filme jedno dobré slovo.Je pravda že som ho zaradil medzi top 20 najočákavanejších filmov tohto roku ale vyzerá to tak že sa na to ani nepozriem.Škoda,jednotka bola celkom dobrá...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak jednotka bola fajn. myslim ze toto pokracovanie bolo mozno iba nejaky ten povinny chod. Aj mi je luto nicolasa cagea

      Odstrániť