bar

utorok 24. apríla 2012

Hirokin the first rebelion (The Last Samurai)

Film očividne nemal veľký rozpočet a dá sa zhliadnuť dokonca aj voľne na youtube. Názov "the last samurai" patrí k DVD a netreba si ho pliesť so známejšou konkurenciou.



Ďaleká budúcnosť, neznáma piesočná planéta, domáca rasa zotročovaná  tou ľudskou. Asi takto vyzerá prostredie filmu v ktorom, aj keď existujú vznášadlá, sa bojuje mečmi. Na jednej strane vládca ktorý prináša "poriadok" aj gladiátorskými bitkami, na druhej strane Mos (možno sa má písať inak no nezistil som). Mos mi prišiel najprv ako duchovný vodca neskôr iba ako blázon. Keď náš hrdina Hirokin (po krutom rozlúčení so ženou a synom) natrafí na Mosa dozvedáme sa čoskoro o tajomnej sile vďaka ktorej je možné vidieť do budúcnosti.

Hirokin aj keď je z väčšej časti človek túto silu nakoniec ovládne. Nechcem vám ďalej prezrádzať no od záverečnej bitky som čakal viac. Hirokin spojil nejaké kmene no bitka mi prišla ako 100 nepriateľov a 20 našich. Trochu sympatizujem s vládcom, ku koncu bitky sa rozhodol ísť 1 vz 1 aj keď to mohol imho vyhrať v presile.

Film mi často pripomínal iné filmy (samozrejme lepšie) pôvodné z ktorých asi čerpal. Nevadí v celku to aj tak ušlo a skľudom si ho doprajte v jednu dlhú horúcu nudnú noc. Ak sa rozhodnete pre stiahnutie hľadajte "Hirokin The Last Samurai" alebo na kat.ph  "Hirokin The Last Samuria".

trailer


Herecky ma film celkom prekvapil, v hlavnej úlohe Wes Bentley, herečka Jessica Szohr *slinky* skoro iba do počtu a Angus Macfadyen ako Mos.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára